۱۴۰۱ يکشنبه ۱۲ تير
اعتباربخشی بیمارستان ها
تلاش و پیگیری در راستای ارتقای کیفیت خدمات سلامت و کاهش مشکلات اجرای اعتباربخشی بیمارستان ها
تلاش و پیگیری در راستای ارتقای کیفیت خدمات سلامت و کاهش مشکلات اجرای اعتباربخشی بیمارستان ها
ماموریت اصلی و فلسفه وجودی بیمارستان ارائه مراقبت و درمان با سه ویژگی مهم ایمن ، به موقع و اثر بخش است که این مهم با مدیریت راهبردی منابع موجود و سوق دادن اتمسفر سازمانی به ارزش های انسانی ، بیمارمحوری ، اخلاق بالینی ورفتار حرفه ای میسر می شود ، در راستای دستیابی به این آرمانهای ارزشمند و هوشمندانه که در حال حاضر در چارچوب اجرای بهینه استاندارد های ملی اعتباربخشی امکانپذیر است . لذا دفتر اعتبار بخشی معاونت درمان به نحو کاملاً عملیاتی و درراستای شناسایی موانع و مشکلات استاندارد سازی محور های اعتبار بخشی در بیمارستان ها ، برنامه رایزنی مستقیم با ریاست محترم دانشگاه را در لیست اصلی فعالیت های خود قرارداده که در حال حاضر طی دو جلسه با حضور ریاست دانشگاه
، معاونین محترم مربوطه ،روسا ، مدیران و مسوولین اعتبار بخشی بیمارستان ها اقدام به تهیه لیست چالش های موجود بر مبنای استاندارد های اعتباربخشی به تفکیک بیمارستان ، معاونت مربوطه ، پاسخگویی مکتوب معاونت و بیمارستان مربوطه ، تعیین مسیر پیگیری به صورت کوتاه مدت و بلند مدت نموده است . امید است که رویکرد کار تیمی و برگزاری جلسات با دیدگاه حل مشکلات و برنامه ریزی هدفمند با حمایت مدیران ارشد دانشگاه تداوم داشته و در راستای کاهش مشکلات ، ارتقای کیفیت خدمات ایمن و تضمین حقوق بیماران ، بتوان گامهایی رو به افق تعالی و پیشرفت روز افزون برداشت.
تاریخ:
1398/09/20
تعداد بازدید:
220
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal