۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ آبان
شرح وظايف
1- سخت افزار
• سرويس دوره اي سخت افزار حوزه طبق فرآيند مربوطه
• رفع اشكالات و موارد پيش آمده در هر سيستم و لوازم جانبي و نصب سيستم عامل و درايوها(طبق فرآيند واحد سخت افزار مديريت آمار و فناوري اطلاعات)
• برآورد نيازهاي سخت افزاري حوزه و نظارت بر خريد با هماهنگي مديريت حوزه و مديريت فناوري اطلاعات دانشگاه (در صورت نياز)
• رفع عيب اوليه تجهيزات غير فعال شبكه (داكت، پريز شبكه، رك، پچ پنل و ...) و در صورت عدم رفع آن طبق فرايند رفع عيب شبكه، واحد سخت افزار مديريت آمار و فناوري اطلاعات
• رفع عيب اوليه تجهيزات فعال شبكه (سوييچ، اكسس پوينت، تجهيزات بي سيم و ...) و در صورت عدم رفع آن طبق فرايند رفع عيب شبكه، واحد سخت افزار مديريت آمار و فناوري اطلاعات

2- نرم افزار
• نظارت بر پشتيبان گيري دوره اي از داده هاي مهم مربوط به نرم افزارها
• فراهم سازي بستر استفاده از منابع نرم افزاري شبكه ازقبيل نصب و راه اندازي نرم افزارهاي مورد درخواست كاربران با درنظرگرفتن نياز واقعي آنها جهت جلوگيري ازترافيك نرم افزاري در هر سيستم (قراردادن پكيج نرم افزارها در سرور)
• نيازسنجي نرم افزارهاي تحت شبكه حوزه مربوطه و اعلام آنها به مديريت فناوري و ارائه مشاوره هاي لازم دراين خصوص به مركز در جهت تهيه ، آماده سازي و ارتقاء نرم افزارهاي مورد نياز
• ارتباط مستمر با شركتهاي طرف قرارداد واحد و رفع اشكالات و نيازهاي كاربران
• ارائه مشاوره براي استفاده بهينه از نرم افزارها
• رفع آلودگيهاي ويروسي بوجود آمده در كامپيوترهاي اداري

3- آموزش
• مشاركت در برگزاري برنامه هاي آموزشي مديريت IT
• شركت فعال در برنامه هاي آموزشي مديريت فناوري اطلاعات دانشگاه
• آموزش موردي كاربران و تهيه جزوات آموزشي مورد نياز
• ارائه آموزشهاي مورد نياز كاربران از طريق وب سايت واحد

4- امور ستادي
• انتقال تصميمات مديريت فناوري اطلاعات به حوزه مربوطه
• انتقال نظرات و نيازها ( حسب عملكرد حوزه مربوطه ) به مديريت فناوري اطلاعات
• شركت در جلسات مديريت فناوري به طور منظم
• پاسخ به مكاتبات اداري در موعد مقرر
• ارائه گزارشات لازمه و مرتبط در موعد مقرر
• پايش و ارزشيابي منظم از تمام فعاليتهاي مرتبط با IT در حوزه

6- شبكه
• ارتقا سرورهاي محلي به منظور بهينه سازي ارائه سرويس به كاربران
• اقدام درجهت اتصال و يا انفصال كامپيوترهاي موجود در حوزه بنا به نياز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظيمات مربوطه منطبق بر فرآيندهاي مديريت فناوري.
• برطرف نمودن اشكالات كاربران در استفاده از سرويسهاي شبكه دانشگاه طبق فرآيندهاي مديريت فناوري
• حفظ امنيت فيزيكي محيط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرور ها

دانلود فايل ورد...دانلود فايل
pdf

تاریخ :
1396/01/07
تعداد بازدید:
599
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0

ارسال نظرات
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal